ponedeljek, 6. maj 2013

Začetek

Kot vsaka ustvarjalka sem si tudi sama že kar nekaj časa želela svojega bloga. Do danes pa nisem našla pravega imena in zato sem bila seveda še vedno brez :-) No pa mi je le uspelo-seveda ne sami pač pa s pomočjo dveh ravno prav odpikanih sodelavk :-)
In  tako se tudi jaz podajam na pot brez povratka- blogerka bom :-) Upam da mi bo uspelo pridno nalagati in redno objavljati moje ustvarjalne dosežke.

Toliko za začetek, več pa v prihodnjih dneh :-)

6 komentarjev:

  1. dobrodošla :). Uživaj v tem kar počneš in z veseljem deli z nami :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobrodošla med nami! Se že veselim prebiranja novih izdelkov.
    Jasmina

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoje kičimiči stvari so mi všeč! Hitro kaj objavi, Urška!

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobrodošla v svet blogerk.Komaj čakam na tvoje objave.LP Urška

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobrodošla pod blogersko mavrico. Prav fletno se imamo tukaj in izhoda res ni :) Zdaj pa le pridno objavljaj, saj je zaostanke zeeeeloooo težko not prinesti ;)
    Ena od taodpikanih :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vsem za tako lep sprejem! Evo se grem potrudit narest prvo ustvarjalno objavo :-)

    OdgovoriIzbriši