sreda, 23. oktober 2013

Klasika

Same obljube so me bile kok bom jest pridno objavljala :-) no pa je minilo skoraj pol leta od zadnje objave :-)
Saj ne, da nič ne delam-delam že dalam samo časa za objave si ne vzamem :-(
Tole so vzorčki, ki sem jih mogla narest za v izložbo v Rayher-ju.


Uporabila sem štempiljko Party paws in jo pobarvala z mojimi Spectrum noir flomastri. Zraven sem izrezala kar nekaj vzorčkov z šablonami Mariane design in dodala mašno narejeno na Ultimate pro.


Pri tejle pa sem uporabila štempiljko Angelica and friends-ISOBEL. Tudi ta je pobarvana s Spectrum noir flomastri. Tukaj pa sem uporabila samo en izrez Sizzix-thinlits in nekaj rožic iz blaga.
-


Easel card je narejena extra enostavno- vse kar je na njej je ročno narejena roža s Tim Holts-ovo šablono Tattered florals in sredinski izrez za štoparček :-)

 Na tejle pa sem uporabila list iz stare knjige in ga z Mod podge-om prilepila na trši list. Za spodnjo plast sem uporabila ročno izdelan papir, dodala sem malo traku, nekaj ročno izdelanih rožic in mašnjo.
Pa še zadnja-najbolj enostavna :-)
en izrez, ena roža in ena embossing srajčka :-)

Ni komentarjev:

Objavite komentar