četrtek, 6. februar 2014

Čestitka za Sandro

Ko me je soseda prosila, da ji naredim čestitko za 30 letnico sem takoj vedela s čim se bom igrala. Uporabljala sem ogrooooomno perfect pearls-ozadje je narejeno z perfect pearls spreji, ki sem si jih s pomočjo prahcev naredila kar sama in na njem so tudi odtisi narejeni s prahci. Uporabila sem še nekaj izrezanih rožic (hand made) in pa listke Elizabeth craft, ki sem si jih nekaj dni pred tem kupila.  Pod vrtnico odtisnjeno z distress blazinico Aged mahagony sem dodala se papirno čipko in malo perlic na trakcu. Trak handmade with love pa sem prav tako z blazinico Aged mahagony malo obarvala, ker je bil drugače čisto presvetel. Za konec pa sem dodala še Tim holtz-ovo ptičjo kletko. Vse skupaj sem lično zapakirala v škatlico narejeno po meri in naročnica je bila ekstra happy :-)



Ni komentarjev:

Objavite komentar